God afton!



Ja det blev som alla ville.. Kevin vann =)
Först ville jag verkligen att Kevin skulle vinna, och det var ju ganska själklart oxå. Men när jag såg hur ledsen Alice blev så ville jag hellre att hon skulle vinna.. =( Men hon kommer slå stort hon med =)
Dex och Sara va här och kollade på Idol med mig och Micki! haha vilken kväll! Jag hade det så roligt och mysigt! =)

Jag var och hälsade på hos Sarah idag =) Har faktiskt saknat henne! Hon kanske får komma hem nästa vecka!! =) YEY!! *happydance*
håller på att smida lite planer för hennes födelsedag ; ) Man måste ju slå på stort när man fyller 20! =)

Fy fasen va halt det är ute nu! Jag gick en liten bit med dex och Sara när dom skulle hem, för jag skulle rasta Santo lite.
Och tror ni inte han drar omkull mig?! hahah Jävla hund! =P Han är så trottsig nu! Blir tokig på han ibland.. Men det går väl över snart hoppas jag. hehe

I morgon vet jag inte vad som händer faktiskt.. Eller jag ska upp till Sarah en liten stund på eftermiddagen. Sitta där och tjöta lite med henne =)
Sen får jag se vad som händer resten av dagen!

Ha en trevlig kväll om ni är vakna =P

Heej då!

Kommentarer
Postat av: Dexter

ja det var jätte trevligt...haha så du la dig ändå...hade man velat se =P

2008-12-13 @ 12:07:17
Postat av: C

haha det tror jag säkert att du hade velat ^^ Gick det bra att cykla hem?

2008-12-13 @ 12:46:54
Postat av: Anonym

hälsa sarah från mig!

2008-12-14 @ 15:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0