GEKÅS!!

I morgon händer det saker ska jag säga er!
Först ska jag till HFAB och fixa med lite papper osv..
Och sen när jag är färdig där så är det gekås som gäller! =)
Som jag har längtat till att åka dit! =)
Finns ingen roligare affär än Gekås! IKEA ligger på en stark andra plats, men inget slår Gekås! haha

idag va jag hemma hos min kära moster och min kära kusin!
Fikade lite med bullar och ... Hmm vad hette det nu?! hahah
Mitt minne asså.. Sjukt dåligt! haha

Ska jobba den 23:dje oxå.. Inte så roligt, men det e nåt som måste göras för att det inte ska bli så mycket för oss i Januari.

Nu kommer historian och sen hörs vi kanske i morgon.

Ha det!


The penis said to his balls.
- I am going to take you to a party tonight!
Both balls:
-Really you fucking liar!
You always go in to the party, and leave us hanging outside!!


( hahaha Min humor =P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0