Folk säger att jag är dum! haha

Har ni hört om rånaren i USA?
Han rånade en bank.. Gav instruktioner på en lapp till kassörskan där det stod att han skulle skjuta henne om hon inte gjorde som han sa.. Men han tänkte nog inte så mkt.. För han hade skrivit på baksidan av sin lönelapp!! hahah
Han kom över 400 dollar och riskerar nu 20 års fängelse! HAHAHA
Klantskalle!

Jag har kommit på mitt nyårslöfte nu! Eller jag kom på det igår!
Och detta ska jag fasiken hålla oxå!

Ensam hemma hela kvällen då.. Bara jag och Santo!
Tror nog jag ska gå en lång runda med han på berget nu.. Behöver rensa huvudet och gå av mig..



Två irlänska bankrånare bröt sig in i den nya banken en natt. De sprängde dörren till kassavalvet och steg in..
Där fanns det många små kassaskåp.
De bröt upp ett, men i det fanns inga pengar.. Där stod bara en vaniljpudding. Hungriga som de var åt de upp den och gick lös på nästa kassaskåp. I det stod det oxå en vaniljpudding. De åt upp den och bröt sig in i nästa skåp. Och gissa vad som stod i det? Jo mycket riktigt, en vaniljpudding! När gryningen kom hade de öppnat 48 skåp och delat på 48 vaniljpuddingar, men inte sett skymten av några pengar! Sura men rejält mätta, lämnade de brottsplatsen. De lunkade iväg längs gatan, då den ena vände sig om och tittade på byggnaden i morgonljuset.
På skylten stod det: O'BRIANS SPERMABANK....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0