En man som är med barn...

Såg ni dokumentären på tv nyss om mannen som var med barn?
Jag tyckte faktiskt inte att det var något speciellt med det..
Det var ju rätt många som tyckte det var sjukt och så.. Men när jag såg det så tyckte jag synd om dom så som folk höll på.. Dom vill ju bara vara en familj. Och kvinnan kunde inte få barn, så varför inte?
Jag blev arg på folks elaka kommentarer! Hur kan man vara så elak?!
Men tyvärr så finns det många elaka personer här i världen..

Det är nåt som jag verkligen inte tycker om.. När man får elaka kommentarer.. " fan va ful du är" , 
"Du är så trög, du fattar ingenting", " fan va liten/ stor han/ hon är" " Så fet han/ hon är" osv..  
Man blir så ledsen. Det hugger verkligen i hjärtat!
Alla har OLIKA personligheter och SER OLIKA ut! Så är det bara.
Så sluta upp med era kommentarer!

Det sårar mer än vad ni tror..

Tro mig.. Jag vet..

God natt!


Kommentarer
Postat av: Amanda

tuché! jag såg inte dokumentären, men jag vet vad du menar!.. folk borde bara acceptera att alla är olika men vi är lika värda!..



god natt kussen!!

2008-12-17 @ 23:47:00
URL: http://amandapanda.blog.se
Postat av: Angelica

Läste nu på aftonbladet att han ska ha ett barn till..

2008-12-18 @ 15:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0