Fy fasen ...

Fy fasen va trött jag är idag!
Tränade med Amanda igår på gymmet. Det va en instruktör som hjälpte oss med ett schema så vi vet hur vi ska träna nästa gång!
Och jäklar vilken träningsvärk jag har idag! Kunde knappt cykla till jobbet idag för jag har så ont i baken =P haha och mina bröst muskler! Fy fasen! haha

Efter träningen cyklade jag hem. Kollade på  film med Tony, Timo och Chrille. Hellboy 2 såg vi =) Tycker den va bra faktiskt. Fast ettan va nog bättre.

Idag när jag kommer hem så ska jag lägga mig och vila en stund! Jag hade kunnat somna ståendes idag ärligt talat =P haha!
Sov som en stock inatt! Gör alltid det efter jag har tränat. Det är så skönt! Annars brukar jag vakna rätt lätt. Men icke i natt!

Nej nu ska jag vidare och städa så vi blir klara idag!

haha drömde en sån sjuk dröm inatt med.. skrattade jätte mkcye

Ha det najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0