jahaa

Satte mig lite vid datorn nu. Inget roligt på tv. Micki tittar på nån film med Eddie Murphy ( eller hur han nu stavar sitt efternamn ) Och jag ville se på Jay Leno Show men det fick jag inte =P Så  då satte jag mig här.

En rolig sak hände innan idag när jag och micki va ute med Santo. Jag skrattade så jag höll på att kissa ner mig! Hahah Fick ingen luft! Det va länge sen jag skrattade så mycket =) Ett gott skratt förlänger livet =)

I morgon är det inflyttningefest hos Patricia. Haha som jag tjatar om det! Men jag ser verkligen fram emot det =) Kommer bli hur kul som helst! Yeah!!

ja just det! Det hade jag ju glömt!
Månadens låt!!

Jag återkommer med den i morgon =P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0