experter att snacka skit

det e verkligen tjejer! Det e sjukt vad mycket vissa snackar! Jag blir så trött på det! Så kallade vänner som snackar en massa gojja osv..
Jag ska inte säga att inte jag snackar skit ibland, för det gör jag. Men då har jag oxå en anledning till det!
Men det e en sak jag inte kan släppa.. Tänker inte skriva om det här i bloggen för vissa har inte med det att göra.
Jag kanske överdriver, jag vet inte... Men jag hade aldrig gjort så. kanske därför jag blev så arg och besviken..?
äh orka ödsla tid på det.

Mammsen har varit här ikväll. Vi kollade på två filmer " wanted" och " never back down"  Dom va faktiskt riktigt bra!
I morgon ska jag och mamma ut på äventyr!
har ju min sista veckas semester nu =) Och det ska bli dåligt väder heeeeela veckan! Så typiskt! haha


Nej nu ska jag borsta bissingarna och sen ska jag nana kudden!
Tänkte vänta uppe tills micki kommer hem men jag tror inte att jag orkar det =P heh

well, goodnight and sleep well! Don't let the bed bugs bite you =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0