En dag med Kusinen =)



Idag efter jobbet CYKLADE jag hem till Amanda. Sen CYKLADE vi inte till stan där vi mötte upp Sarah och Suzzie. Åt buffe på Asian palace och bowlade sedan på B&B! Jag hade hur kul som helst! Skrattade jätte mycket =)

I morgon är det kalas! Amanda fyller 19!
Senare på eftermiddagen/ kvällen ska vi träna =)


Såg precis på Never been Kissed!
Den får 7 C av 7 möjliga =)

Det var jätte länge sen jag såg den! Och den är lika bra varje gång man ser den =)
Drew Berrymore spelar så bra! Hon är en av mina favorit skådespelerskor!


Nej nu ska jag ut med Santo sen ska jag sova.





Månadens låt!!

Lady Gaga - Just Dance

Den är så jä*la bra! Blir på så glatt humör  när jag hör den =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0