Najs!

Nu har jag bäddat rent sängen! Ska bli så härligt att lägga sig i en nybäddad säng nyduschad! Finns inget bättre! Det e Najs!

Idag var det bara jag och King på jobbet. Det gick bra, vi tog det rätt lungt =P vi va så trötta båda två! Det var riktigt jobbigt att gå upp idag! Så trött har jag inte varit på länge..
Efter jobbet åkte jag och mamma till hagön med hundarna. Ska dit i morgon med. Ska träna lite inkallning med Santo. Försöka iallafall ^^ Han gör lite som han själv vill just nu.. hehe

Sen har jag inte gjort så mycket mer idag. När jag kom hem innan vid tre tror jag det var gick jag och la mig.. Sov till klockan sex typ..  ( Ojsan ) =P Det var meningen att jag bara skulle vila en liten stund men icke, hehe
Jo just det! jag bakade en rulltårta som jag och mamma ska fika med i morgon! Ska lägga på lite grädda och en liten frukt på den sen i morgon! Så blir det som en liten bakelse =) Det e oxå Najs! =D

Hmm..


nej nu ska jag ut med santo.



Heeej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0