I brist på annat

*VAD HETER DU?Sandra Cecilia Lindqvist. Men Cecilia är mitt tilltalsnamn!

*VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG? Gråa

*VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU? Britneys senaste skiva..

*VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL? Var ute med hunden och satt vid datorn.

*VAD VAR DET SENAST DU ÅT?  en blåbärsbakelse men mamma =P 

*HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU? Solen skiner.. Men innan var det mulet

*DEN SENASTE PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED:  Min mamma ♥

*DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET:  Ögonen

*HUR MÅR DU IDAG? Bara bra.. Lite trött bara

*VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK? Mjölk!

*FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK: Vitt vin!

*FAVORITSPORT:  Ingenting.. Tycker inte om någon sport..

*HÅRFÄRG: just nu e det svart..

*ÖGONFÄRG:  Grön

*SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG? Solnedgång.

*FAVORITMÅNAD: Juni, juli och augusti!

*SENASTE FILMEN DU SÅG: Kommer inte ihåg..

*FAVORITDAG PÅ VECKAN fredag, lördag och söndag!!

*FAVORITHOBBY: Umgås med vänner.. Hunden =)

*ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON? Jaa

*FAVORITLÅT(AR)/ARTIST(ER):  Just nu är det Jason Martz - I´m yours

*SOMMAR ELLER VINTER:  Sommar!!

*KRAMAR ELLER KYSSAR? Det beror på vilket humör man e på

*HUR BOR DU? I en lägenhet med sambon och vår hund
 
*VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER? Jag läser inte så ofta men jag föredrar verklighetsbaserade isåfall 

*FAVORITSPEL? Wii!! 

*KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN? Nej kan du?!

*KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN: Jaa om jag får ta hjälp av ett finger att titta på
 
*ÄR DU ROMANTISK? Ja ibland får jag till det =P haha

*SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG? Lyckligast i världen!
 
*VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?  17:00

*VAD TYCKTE DU OM DESSA FRÅGORNA?: Det var inga roliga frågor.. haha


Kommentarer
Postat av: tess

jaa va kul! men då kan vi prata om när vi kan fika hih jag har lite fullt med skolan denna veckan, men nästa vecka kan jag varje dag efter 4 :)

2008-04-02 @ 18:28:59
URL: http://szentes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0