En lista till ( Lånad av Therese ) =)


RÖTT LÄPPSTIFT ELLER PIERCING I ÖGONBRYNET?

Rött läppstift!


BLÅTT ELLER GRÖNT?

Eftersom grönt är min älsklingsfärg så väljer jag nog.... Grönt =P


KAFFE ELLER TE?

Te


ALKOHOL ELLER LÄSK?

Läsk


CHIPS ELLER OSTBÅGAR?

Chip


GODIS ELLER TACCOS?

Mmmm Taccos!!
  

LAGA MAT ELLER BAKA?

Baka! Jag kan inte laga mat! :P haha

  

RADIO ELLER FAVORITER PÅ DATAN?

radio på morgonen på jobbet och datan när jag kommer hem :P

  

INTERNET ELLER TV?

Tv

  

APELSIN JUICE ELLER ÄPPEL JUICE?

apelsin! Är allergiskt mot äppel!

  

BEUNDRAR ELLER DISSAR GEORGE W BUSH?

Dissar enormt !!

  

HUND ELLER KATT?

HUND!!

  

MCDONALDS ELLER KINA MAT?

Hmm.. Skulle nog välja Kina mat

HEMLAGAT ELLER PIZZA?

hemlagat

  

VÅLD- LÖSER SAKER ELLER INTE?

Jag själv tycker inte att det löser något..

  

JOBB JAG SER NER PÅ?

hmm.. jag har ingen aning =P


HATAR?

Svartsjuka.. hatar är ett starkt ord.. Men jag tycker inte om gamla ex =P

  

ÄLSKAR?

Min familj, Micki, Santo (vår hund) Mina vänner, mammas och mickis mat!. sommar, CHEESECAKE!! =D

  

SVARTVITA FOTON ELLER VANLIGA?

Svartvita! Det e så fint.

  

SOMMAR ELLER VINTER?

Sommar såklart!!!

  

STARK VILJA?

Ja när jag verkligen vill! =P

                       

VÄRDESÄTTER LYCKA FRAMFÖR PENGAR?

Alltid

  

DRASTISK GREJ JAG VILL GÖRA?

Packa mina saker och åka iväg till thailand i ett år!

  

VILL UNDVIKA?

Allt ont!

  

VAD SÄGER MER ÄN TUSEN ORD?

En blick

  

PROMENERA ELLER CYKLA?

promenera

  

STRESS TÅLIG?

Ibland..

  

BEUNDRAR EGENSKAPER SOM?

folk som gör mer för andra än sig själva..

  

ÄR DET EN TUNN GRÄNS MELLAN KÄRLEK OCH HAT?

njea det trir jag inte!

  

VAD HAR JAG LÄRT MIG UNDER HELA MIN UPPVÄXT?

Att behandla andra så som du själv vill bli behandlad

  

VEM HAR PÅVERKAT MIG MEST?

Min mamma

  

FINNS DET NÅGON LÄRARE JAG BEUNDRAR?

Haha NEJ!

  

SJUKA FASONER MAN HAR FÖR SIG?

Jag har samlat på bussbiljetter?! haha jag vet det e sjukt!

  

TENDENS ATT?

Att vara efterklok, klantig och vara lite trögfattad ibland =P

  

KLANTIGASTE JAG GJORT?

Att ramla ner baklänges från en två meter lång högtalare på Royal?! Hahah

  

DUMMASTE JAG GJORT?

Hahaha!! Det e för pinsamt att skriva ner här =P

  

DÅLIGA VAL I LIVET?

Det e många!

  

VILLA ELLER LÄGENHET?

Lägenhet!!

  

UPPSKATTAR MEST HOS POJKVÄNNEN?

ÄRLIGHET!!

  

TROR JAG ATT DET FINNS EN FÖR ALLA ELLER ÄR DET PÅHITT?

uhm.. jag har ingen aning =P

  

TROR JAG PÅ ÖDET?

Ja det gör jag

  

ÄR ALLT MÖJLIGT OM MAN VILL DET?

i vissa fall. precis allt e ju inte möjligt =P

  

HUR SKA MITT BRÖLLOP VARA?

minnesvärt

  

ÄR JAG EGO?

nej det tycker jag inte

  

SVAGHET?

Svartsjuk.. Blyg..

  

STARKA SIDOR?

Envis?!

  

POLITIK -ÄR SKIT ELLER INTRESSANT?

ärligt talat så bryr jag mig inte ett piss om det =P

  

VAD VILL MAN GÖRA MED PEDOFILER?

Kastrera dem, hänga dem så dem plågas långsamt å sen dansa runt deras grav? ( Härmar thereses svar där =P )

  

HADE DU KUNNAT JOBBA PÅ ETT FÄNGELSE?

Absolut

  

ÅSIKT OM SILIKON?

Jag själv hade aldrig gjort det.. (Jag väljer att behålla min åskit om det =P ) Men jag är inte emot det!


SPYR PÅ?

tjejer som tror dom är störst, bäst och vackrast! Finns inget värre!

  

SKRATTAR ÅT?

Det mesta

  

BÄSTA EGENSKAP HOS EN VÄN?

omtänksamhet och ärlighet

  

NÅGRA KOMPLEX?

hmm.. ja ett men det skriver jag inte här! hah

  

FIXERAD AV?

Mitt hår?!

  

VARJE DAG SÅ?

vaknar jag av att hunden ligge roch sover på mig?! =P

  

ÄR DETTA EN SJUK LISTA?

haha nej jag tycker den va rolig! =D 

  

MEN LITE ROLIG?
ja jag krev ju precis det.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0