O.C Maraton



Hela förra veckan satt jag och såg på O.C säsong ett. Och nu är jag inne på tvåan. Tog hem den till mamma och pappa igår och kollade på två skivor.  Till min förvåning kom pappa och satte sig och gjorde mig sällskap =)
Och idag när jag satt vid datorn så kom pappa och frågade glatt

"Kan vi inte se på O.C??"

Så glad jag blev då =) Så nu sitter vi och kollar på O.C! Det är så spännande! Fast jag har börjat ogilla Marissa nu på sistone.. Tycker att Seth och Summer ska bli tillsammans nu.. Det ska vara dom två.. Inte Summer och Zach!
Jag har kommit fram till en sak.. Jag har blivit beroende av O.C!
För någon dag sen drömmde jag om det! Jag drömde att jag va med i serien som statist och fick träffa alla som va med i serien! Haha om man börjar drömma om det så har man blivit beroende! =P


Jag har inte hunnit färga mitt hår än.. Men jag ska göra det senare.. När jag sett klart O.C =P haha
Jag är svin trött idag. Känns verkligen att det varit mkt att göra på jobbet denna veckan..



Nej nu ska jag kolla vidare på O.C


Kanske skriver lite senare..


Heeej då!



Kommentarer
Postat av: Ellinor!

OC är fan den bästa serien som finns =)

2007-09-28 @ 14:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0