Jag är så trött på den skiten!


Jag kan inte skriva exakt vad just detta handlar om för jag vet att det kommer komma ut och då kommer det bli ännu mer skitsnack än vad det redan är! Jag vet att det redan e en  massa skitsnack. Det fattar vem som helst!
Jag är inte helt dum i huvet!  Jag vet att jag inte gjort något fel, lr sagt något fel. Det e väl bara du som har problem?!!
Men visst, vill ni hålla på att snacka skit bakom ryggen på folk så  varsågoda! Tycker bara det är jävligt FEGT av er att inte säga det till personen ni snackar om! JÄVLIGT FEGT!








Det är svårt att inte bry sig, men jag försöker.. 




 

It´s Time To Be A Big Girl Now. And Big Girls Don´t Cry!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0