Dead Mary!

Se den INTE om ni inte klarar av att se filmer med levande döda och en massa blod..
Själv klarar jag inte av blod, blir illamående.. Levande döda.. Njea, om dom inte ser för äckliga ut har jag inga problem med det.. Men när jag såg den första döda killen blev jag väldigt illamående!
Så.. Jag ska inte se mer av denna filmen nu =P Mamma, Pappa och Caroline sitter och kollar på den nu.
Och jag vågar inte se mer, jag ska köra hem alldeles ensam sen och sen ska jag gå från innegården till dörren ( Den innegården är läskig ) Sen ska jag gå och lägga mig alldeles ensam i lägenheten. OCh fortsätter jag att se filmen kommer jag inte våga det! =P
Usch jag vill inte sova ensam! Jag kommer vara livrädd!!!
kanske ska sova hos mamma och pappa...?



Nää jag vill sova hemma..


Nu säger mamma att jag ska gå ner i källaren och hänga  upp tvätten! hah! ALDRIG I HELA MITT LIV att jag gå ner där nere nu! Läskigare källare får du leta efter! Får kalla kårar bara jag gå ner där nere ju!
Så ska jag gå ner dit får mamma följa med ^^

Usch jag sitter och skrämmer upp mig själv nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0