Vilken besvikelse Brittan

Vilken besvikelse det va att se Britneys musik video till "Gimme more" Hon har gjort så många bra musikvideor innan, och så gör hon denna?! Hon står inprincip hela tiden och "dansar" mot en stripp stång..
Skärpning Brittan!
Har inget emot låten. Den är så grym! Men tummen ner för hennes musikvideo!

Jag sa att jag skulle skriva om något intressant innan.. Men jag har inget intressant att skriva om.. =P Sorry.

Va och fikade med min gummsa i stan innan. Alltid lika mysigt att sitta och prata massa =) Speciellt på vårt ställe Espresso house. Känns så skönt att man har någon man kan prata med, som lyssnar, bryr sig och hjälper en. =)


För ett tag sen gjorde jag ett stort misstag. Som jag ångrar varje dag!
Jag la i löshår i mitt hår. Till en början va det fint, men sen började jag tappa så mycket hår! Tillslut tog jag bort allt, och fick två mega stora knutar i nacken. Fick åka till frisören så dom fick hjälpa mig att få ut den. Jag försökte själv få ut den genom massa balsam.. Men det enda jag fick ut va massa tussar av hår =(
Nu.. Några månader senare har jag fortfarande lika tunt hår om inte tunnare..=( Och det känns som om jag nästan är kal uppe på bakhuvuet om man säger så. Jag har ju hår kvar, men inte lika mycket. Innan hade jag tjockt och fint hår.. Nu.. Nu har jag tunnare hår än min mamma.. Och hon har jätte tunt hår..
Jag vet verkligen inte vad jag ska göra.. Finns det något speciellt scahmpo man kan använda lr nåt för att det ska bli tjockare igen? Lr kommer jag alltid att ha tunt hår nu...?
Snälla, vet ni något bra så säg till..

Ett tips. Ska ni lägga in löshår.. Gå till en frisör som kan det. Inte till någon som tror att hon kan..


Hej då


Kommentarer
Postat av: Jenny

hejsan! tyvärr har jag detta dilemmat av nästan alla löshårs kunder! man tappar ca 150 strån om dagen! och under tiden du har löshåret i fastnar detssa 150 strån i en tova vid fästena! och när man sen tar ut håret följer allting med alltså det som man upplever som "tussar"! så de du kan göra nu i eferhand är att vara noga med inpackningar och massera hårbotten vid schamponeringen! Hoppas di fått lite hjälp nu i alla fall ! :)

2007-10-10 @ 23:14:26
URL: http://goldenheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0