Typiskt mig

Vaknade när klockan ringde idag vid kvart över sex. Va hur pigg som helst. Tänkte att jag bara skulle ligga kvar i sänegn en liten stund och kolla på tv.. Och då somnar jag om! Typiskt mig! Jag som va pigg! Men iallfall.. Vaknade vid kvart i sju.. Och hann i tid till jobbet! Starkt jobbat Cissi!
Sitter och knaprar i mig Läkerol just nu. Har så jäkla ont i halsen, fast bara på vänster sida. Kan knappt svälja. Läkerol hjälper inte speciellt mkt men det e gott. Speciellt Läkerol Salvi! =D
Hittills har jag inte gjort så mkt idag mer än att jag har jobbat. Körde Sarah in till stan innan och sen hämtade jag mammas bil på Ford. Och nu sitter jag här. Väntar på att Carro ska ringa, vi ska fika i stan. =)

Jag ska komma på något intressant att skriva om sen.. ( Just nu har jag ingen aning om vad det ska handla om)

Har ni varit inne och läst Magnus Ugglas blogg? Haha han e rolig! Som jag skrattade igår! 
www.magnusuggla.nu gå in och läs där!



Haha på tal om skratta. Såg ni  mitt i nyllet för någon dag sen?
När dom skrämde den lille pojken! Hahaha jag skrattade så att jag grät!
För er som inte såg det, en kille hade klätt ut sig till en gorilla och gömt sig i ett lek hus. Så Ropar Tilde på ett barn och frågar om dom ska leka. Självklart ville han det! Så hon säger åt han att springa till huset och gå in där för där finns en överraskning. Han springer snabbt dit och är verkligen jätte glad! När han kommer in står apan där och skriker! Den lilla pojken skriker ännu mer och stampar i marken och springer för sitt liv därifrån, med apan efter sig! HAHAHA Så jävla roligt det va!



Nej nu orkar jag inte skriva mer.


hej då



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0