Tack..


För att du förstörde min kväll igår!
För att du fick mig till att inte kunna sova förrens sent på natten!
Alltid samma sak!! =(


Det är bara jag och Nico på jobbet nu.. Vi behöver en till.. Så letar just DU efter jobb, skicka in en ansäkan till:

Hotell Temperance
Stationsgatan 34
30245 Halmstad


Guuud va jag är hungrig! Min mage kurrar så högt!! Ska se om mamma har något gott att äta..
Makaroner med köttfärsås!! Mmmm!


Min dag fortsatte att vara flummig igår.. Lr rättare sagt klumpig!
När jag låg och tittade på tv igår kom jag åt en knapp på fjärrkontrollen som gjorde att alla våra kanaler försvann!!
Jag fick panik! Jag visste ju inte hur man skulle göra för att få tillbaka dom?!
Satt i säkert 20 min innan jag fattade hur man skulle göra =P
Och helt plötsligt fick jag in massa andra kanaler jag inte fått in innan! Som MTV, Ztv, Animalplanet osv!
Fan va Naaaajs! =)

Såå jag låg och kollade på en massa musikvideo igår på Ztv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0