Spring hela dagen!

Jag har knappt varit hemma idag. Efter jobbet så åkte jag och Sarah å köpte skor till mig på Skostop. Tack Sandra för hjälpen =) Är supernöjd med skorna. =)

Efter vi varit där va vi på rusta och sen simsalabim.
Sen åkte jag in till stan och fikade med Carro =) Alltid lika mysigt =)

När jag kom hem från stan åkte jag och Sarah till Eurostorp och handlade lite viktiga saker.
Efter det åkte jag till MAXI och handlade, och nu sitter jag hos mamma och pappa. Ska åka hem nu när jag har skrivit klart..
Känner mig så stressad.. Ska hem och vila.

Köpte två filmer idag på MAXI.. Man on Fire och Saving private ryan.

Man on fire
är en av de bästa filmerna jag har sett!!!
Saving private ryan har jag inte sett så jag ska se den sen.


Nej nu ska jag köra hem!



Heeeej då!



P.s Lägger upp en bild på mina skor i morgon.



Heej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0