Gamla såpoperor


Idag på jobbet började vi prata om en massa såpoperor som man följde när man va mindre. haha
Dom jag tittade på va:
Tre Kronor, Rederiet, Vänner och Fiender, Skilda världar.
Det va säkert fler men jag kommer mest ihåg dessa =P
Vilka tittade ni på?

Kommer ihåg att jag brukade kolla på det tillsammans med Emelie hemma hos henne :)
Vi spelade to,m in vår egna såpopera av alla utom rederiet.. Haha så kul vi hade. Saknar den tiden. Kan man inte få bli liten igen? =(


Jag tänker inte ursäkta mig från förra inlägget. Finns inget att be om ursäkt för. Jag orkar inte bry mig mer för det hjälper endå inte. Du bryr dig bara om dig själv. Ingen annan..
Nä jag ska inte skriva mer om det här.


Ska åka hem och kolla på O.C. Sen ska jag sova. Ska jobba natten i natt.
Och imorgon ska jag sova lääääääänge!!




Önskar verkligen att du va hemma nu!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0