Grattis Grattis!!

Grattis på namnsdagen =) Tackar tackar!

Visste ni att Cecilia betyder blind?! hahah

"Cecilia, kvinnonamn av latinskt ursprung (Caecilia). Ursprungligen bars det av kvinnliga medlemmar av den romerska släkten Caecilius. Namnet betyder "den blinda"."


Idag va jag och Micki och simmade på Nautilus. Vi va alldeles ensamna i bassängen. Vattnet låg helt blankt =) Det va så mysigt att simma när ingen annan va där. Man kunde simma i sin egna takt =)

Nu e jag hemma hos mamma igen =P
Sitter vid Sarahs dator, kollade på lite roliga filmer på youtube. Ska lägga upp en sen, men den e 10 min lång, bara så att ni vet,. Men den e skit rolig =) haha


Nej nu ska jag tävla med min groda på facebook.


heeeeeej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0