"I just wanna be close to you"



"I just wanna be close to you! And do all the things you want me to! I just wanna be close to you. And show you the way I feel"

Sitter och lyssnar på den nu, fast en remix av den, engelsk spansk, Grymt bra e den! Reggaton mix.
Orathai, tack så mycket för alla låtarna! =)

Andra bra låtar:

??? - Loco
??? - Homies girl
Big Daddy - Get on the floor ( BÄSTA AV ALLA )

( Jag återkommer med namnen på artisterna i morgon, sitter vid Sarahs laptop nu och kan inte namnen på artisterna i huvet )


Jag känner mig lite nere idag.. =( 
Seg och trött och allmänt uttråkad..
 Tvättat heeeeela dagen sen jag kom hem till mammsen.
Ne nu ska jag nog åka hem.. Ska kolla om mina kläder är torra först..

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0