*Gäsp*




zacko sover

Såhär trött är jag idag! Kan somna närsomhelst..
Det va jätte mycket att göra på hotellet idag. Det va fullt! Och i morgon är det oxå fullt!

*Gäsp*

Ska nog gå och vila lite. Lägga mig i mammsen säng. Man somnar dirrekt i den =)
Men innan jag gör det måste jag gå ner och ta ut tvätten ur maskinen och lägga in ny tvätt..
Blä det e inte kul att tvätta.. Inte idag iallafall.



Var det Lucy lu ( lr hur det nu stavas ) som va med i Ugly Betty igår?!

Tisdagarna e de bästa dagarna!
Ugly Betty och Desperate housewifes på samma dag! =)
YEY!!


Kommentarer
Postat av: Twiggy

Ja det va hon som va med i Ugly Betty, och det stavas DIREKT inte dirrekt.. wtf lixom!

2007-05-22 @ 00:25:16
Postat av: cissi

yeyeye

2007-05-31 @ 15:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0