Första dagen


Första dagen på jobbet efter min semester. Helt okej, kändes faktiskt lite skönt att komma tillbaka.. Snacka skit med Nico som vanligt och tjäna lite money :P Och såklart läsa Aftonbladet med Nico på frukosten :D
Det var en ny tjej på jobbet oxå, Emily. En jätte go tjej.
Vi va klara vid kvart i tre!! Annars brukar vi vara klara runt tolv halv ett kanske.. Så nu e jag jäääääätte trött.. Ska gå ner där nere sen och kolla om mamma har nåt gott i kylen som man kan smaska i sig ^^
Sen ska jag åka hem och... usch jag vill inte åka hem och städa IGEN! :P Har gjort det hela dagen.. Fast egentligen behöver jag bara lägga in den rena tvätten i garderoben.. Jag ska vila lite först :p

Ska börja spara pengar nu med. För sen när Micki e klar ska vi resa :D *yey*
Så man får lägga undan nån tusenlapp i månaden ^^


Humöret idag va på topp =) Tills en sak kom upp som gjorde mig lessen igen =(
Men det e bättre nu. =)


Nej nu ska jag gå ner där nere och hålla min kära moder sällskap.


Hej då!


"Just like the sun, lights up the earth, you light up my life
the only one, I've ever seen with a smile so bright
and just yesterday, you came around my way
and changed my whole scenery with your astonishing beauty

ah, you could make a brother sing,
you ordinary thing, a supernatural being,

I know you are just brighter than the moon
Brighter than the star, I love you just the way you are."





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0