En mysig dag!

Idag har det varit en mysig dag! Har varit hemma hos mamma hela dagen! Legat och solat och bara atagit det lungt. Så nu har man fått lite mer färg på kroppen! *yey*
Ska snart hem och laga lite mat till mig själv. Ris och fiskpinnar med remouladsås :D Mums så gott!

Igår va Calle hemma hos mig. Vi tittade på Dreamgirls.. Det va ju inte den bästa filmen jag har sett precis. Alldeles för mkt sång i den!
Haha sen som alla kanske vet är calle rätt klumpig av sig! haha!! Hon kom på att hon hade en center rulle i fickan typ i mitten av filmen, och när hon tog upp den va det smällt center i hela fickan och i rullen! hahaha ni skulle sett hennes min! Som jag skrattade! Och hennes vanliga kommentar va "ooooj" *skrattar*
( För er som inte vet så heter Calle Caroline men vi kallar henne för calle, fråga inte varför :P )
Filmen va slut runt tolv så då körde jag henne hem. haha vi har alltid lika kul när vi åker bil! Speciellt när Cascada - Everytime we touch kommer! hahaha


Nej nu har har jag inte tid att sitta här mer.. Har viktigare saker för mig.. ^^ lr inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0