tårarna sluta inte rinna

Såhär mkt som jag har gråtit idag har jag aldrig gråtit innan. Mina kinder är konstans täckta av tårar..
Men jag kommer klara detta.. Jag ska klara detta. Vi får hoppas att tiden kommer gå snabbt..
Jag vill inte vara utan dig! Jag klarar inte att vara utan dig! Du är den personen som betyder så otroligt mycket för mig, jag kan inte beskriva känslan i ord.. det är du som lyser upp mitt liv, du som gör mig lycklig. Du som jag älskar av hela mitt hjärta! Jag älskar dig nu och föralltid!
 Du och jag, bara du och jag! ♥


Vem ska jag nu sätta på kaffe till på morgonen?
 Nu kommer jag hem till en alldeles tom lägenhet...
Utan dig..


Nu är jag ensam.. Alldeles ensam..

tår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0