Jobb

Jobbade idag.. Trodde det skulle vara tråkigt. men det va rätt kul endå :) heh När jag va klar kom mamma och hämtade mig sen dess har jag varit här.. Ska ut och damsuga Pärlan nu sen ska pappa tvätta säterna i henne. Sen på måndag ska jag besiktiga henne och sen är det jag och Pärlan som kommer äga på vägarna i sommar ^^ haha. Snacka om att man älskar sin bil :)  Ska byta fälgar sen oxå! Hon kommer bli såååå fin!

Det va så mya att få höra din röst när du ringde i torsdags! Jag blev så himla glad!



En annan sak.. Om man ringer och sjukanmäler sig på jobbet.. Då går man ju inte ut på stan  och shoppar?! Eller? haha inte så smart gjort att åka in till stan när du sjukanmält dig.. :P Och sen ser mig inne på Gina och låtsas som om du inte ser mig när vi båda såg varandra. hah yeye inte mitt problem!


Nu ska jag vidare.


Hej då!


Fan va  nice att Martin och Cecilia vann let´s dance!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0