Cara Mia!!!



"Come closer Cara Cara Mia, Cara Cara Mia. Love is all we need!
 I swear I never gonna leave you. Cara Cara Mia you´re the one for me.
 When someone loves like I do, dreams could true.  So tell me tell me noooow!
Oh cara Cara mia, Cara Cara Miaaa!"



CARA MIA

Måns Zelmerlöw
skulle ha vunnit Melodifestivalen!
Han hade haft mycket mycket bättre chans att vinna än vad The Ark har.. Har inte något emot The Arks låt men.. Måns hade klarat sig bättre! Mer ös! Det är så det ska vara! =)
 Spelar den låten om och om igen i bilen :P haha


Äntligen funkar femman, trean och plus kanalerna igen! Så nu kan jag se på Desperate Housewifes ikväll i lägenheten :D Det är ju så spännande nu med! Usch jag tycker inte om Edie! Det ska vara Susan och Mike! Inte Edie och Mike! BLÄÄÄÄ för henne!


Mamma var och fikade hemma hos mig innan. Fick ett våffeljärn!! :D
 Jag har världens bästaste mamma.
Sen hade hon köpt fika från östras!
Dom har jätte goa muffins typ med blåbär, grädde och vaniljkräm!! Mmm så gott

jag o mamma


Ni får inte missa American Idol ikväll!  22:35
Haha det e så jävla roligt! Speciellt dom som verkligen inte kan sjunga och tror att dom e världbäst på det! *Skrattar* Såg ni förra veckans avsnitt!? HAHAHA

idol

Nej nu ska jag skicka över Cara Mia till Sarah, hon sitter och tjatar på msn.. heh

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0