Utgång med mamma och Lastbilsmässa med pappa!

Igår gick jag och mamma ut.. Och gick på galgberget! =P
Det va jätte mysigt! Jätte skönt väder!
Sen hade jag pch mamma kul med kameran =)



      

Efter vi varit på Berget och gått åkte vi till Mc Donalds. Mamma köpte en glass och jag en lilla meny. Sen åkte vi hem till mig och såg på Blade. En riktigt mysig tjej kväll om jag får säga det själv =)






Jag har världens bästaste mamma!


Idag åkte jag, Sarah, Caroline, Pappa och hans kompis Roffe till en lastbilsmässa som låg precis jämte High Chaparral.

     

Jag är inte så intresserad av lastbilar men det fanns många fina där. Speciellt målningarna. Här kommer mina ABSOLUTA Favoriter:



PIRATES OF THE CARRIBEAN!!



           


DE TRE SYSKONEN!!




ICE AGE!!

   



MARILYN!!!




SRÄCKFILMERNA!!


               


FLYGPLANET!!




Det fanns massa andra fina målningar men jag orkar inte lägga upp alla.
Sen gick förbi ett stånd som hade så gudomligt goda pizzor!! Mums =) haha



Vi kom hem vid halv sju typ. Då hade mamma gjort mat =) Spagetti och köttfärsås. Åh det va så himla gott!
Men jag har så ont i huvudet. Fick det på vägen hem. Det känns som om mina ögon ska ploppa ut?! Aj aj aj..

Nej nu ska jag be mamma lr pappa köra mig hem. Så ska jag se på Pirates of the Carribean 1 och 2. Sen ska jag sova gott =)


Ha det bra!

Hej då!



P.s Vilken målning tycker ni va finast??




Kommentarer
Postat av: Amanda

pirates of the caribbean va helt klart snyggast..;)!

2007-06-16 @ 23:29:42
URL: http://margona.blogg.se
Postat av: cissi

Aaa det tycker jag med =D

2007-06-17 @ 15:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0