Söndag, en tjej kväll

Idag har varit en mysig dag. Bara varit hemma hos Familjen och slappat. Jag och Caroline fulade oss med kameran en tag. haha så kul vi hade =)

         

                 

              

     


Sen ringde Sarah och mamma och frågade om vi ville komma ner till Östra stranden och spela minigolf och självklart ville vi det!
Jag vann med 64 poäng, Mamma kom tvåa med 70, Sarah trea med 92 och Caroline kom sist med 104 poäng. Det roligaste var när Caroline va på näst sista banan och slog en massa men varken jag, mamma lr Sarah höll reda på hur många hon hade slått så vi sa att hon fick börja om, och då slår hon i bollen direkt. Skit bra gjort av henne tycker vi =)
Sen klämmer hon ut kommentaren: Egentligen hade jag fyra lr fem slag!
Hahaha lite klantigt av henne att säga det för då skrev mamma att hon fick fem slag.. =P Men sen tyckte vi synd om henne så hon fick bara ett poäng endå. Då blev hon nöjd!


          






Nu ska jag äta kina mat som blev över igår =) sen ska jag hem.

Hej då!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0