sjuk =(


I natt har jag inte kunnat sova någonting.. Har legat och frusit hela natten fast jag hade ett duntäcke och två överkast på mig.. och sen i morse mådde jag inte alls bra, kräktes och skakade i hela kroppen.. Låg i sängen till 17.00 då jag kände att jag va tvungen att äta något. Fick bara i mig lite fläskfile och en grahamsbulle..
Sen ringde mamma och frågade hur det va med mig och om jag ville ha lite mat.. Klart jag ville ha mammas mat.. Men när jag kom hit kunde jag inte äta något endå..

Känner mig alldeles groggy i huvet.. Kanske ska vila lite innan jag kör hem.. Vill ju inte köra och krocka med Pärlan :P


P?rlan





Pratade med min älskling innan. ♥
 Du får mig alltid på bra humör. Hur ledsen, nedstämd lr sjuk jag än är, så får du mig alltid att må bra!
Saknar dig så otroligt mycket! Tänker på dig hela tiden!
Jag älskar dig!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0