Jag dööööör



Gud va varmt det är! 35 grader i skuggan?!! Man kan ju inte svalka sig där inte.. Tur att mamma och pappa har ac i huset, ska sätta mig där ett tag sen och få kall luft på mig!
Mammsen o pappsen håller på att göra iordning där ute nu så att vi kan sätta upp poolen. Hade varit skönt att få upp den idag så att man kan ligga i den i veckan och svakla sig. Gjorde så förra året när man inte va på Tylösand. Hur gött som helst :)

Nej nu ska jag sätta på mig bikinin och gå ut och lägga mig i solen så man blir lite brun :)


hej då


Kommentarer
Postat av: cissi

sarah om du läser detta så vet jag att jag har stavat fel på svalka. så du behöver inte kommentera det nu okej?? :P haha

2007-06-10 @ 12:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0