" För vi har tagit studenten"

Den låten fick man höra mycket igår =)
Grattis Anna, Johanna, Carro, Ida och Veronica!

Va hemma hos Johanna och Anna igår :) Mycket roligt. Fick träffa Emelie oxå! =) En kväll värd att minnas =) Speciellt på Idas!
Sen när jag kom hem och skulle gå och lägga mig fick jag panik! Jag hittade inte min mobil!! Satte på mig mina billabong shorts och en av mickis tröjor och begav mig ut i natten för att leta. Men hittade inte den! =( Inte konstigt.. För den låg ju hemma under min kudde! hahaha yeye det va kul =P

Mamma ringde och väckte mig idag vid tolv och drog med mig in till stan där jag fick ett par shorts ( bilder kommer) och en militärgrön kjol. Tack mamma =)

Sen följde jag med henne hem och smörjde in mig i kokosolja och la mig och stekte :D Så nu e jag bruuuuun och fiiiiiin!

Så nu ska jag in i duschen sen ska jag äta middag med familjen. Får se vad som händer ikväll.


Ha det gött allihopa!


hej då!






Saknar dig såå mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0