You are my everything!

Nu är det inte långt kvar! Och jag längtar så mkt att jag håller på att bli tokig! ^^ Har längtat efter denna dagen i över en månad! Du anar inte hur lycklig du gör mig!
 ♥ Jag är så glad att du finns i mitt liv älskling! ♥

Älskar dig!!!




Nu är bullarna klara och jag är helt slut! Jobbigt att baka bullar =P Men kul är det =D







Och ännu roligare är det när man får höra att dom verkligen va jätte goda =)

   

Mamma, Åsa och Caroline tyckte oxå att dom va goda ^^
Själv orkar jag inte äta bullar mer :P höhö


Nej nu ska jag hem och äta lite mat och se på Jackass 2! =D

Heeeej då!


Just det, Skulle ju lägga upp bilder på Carolines teckningar..










Och nej dom är inte kalkylerade, hon har ritat dom själv =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0