Partey!!!


Idag e det fest hos Dexter. Men jag ska inte dricka, börjar jobba klockan åtta i morgon bitti så jag ska bara vara taxi idag istället. Sen är jag inte på humör heller för att festa.. Men men, så kan det bli ibland.
 
Funderar på om jag ska sova hos mamma o pappa inatt lr om jag ska sova hemma..? Det e ju närmare hem till mig från stan än vad det e hem till mamma o pappa.
hmm..

Jag sover hemma :P



Såg 300 igår! Den va skiiiit bra!
Lite tråkigt att man hörde grannarna såpass mkt att jag inte kunde koncentrera mig på filmen ett tag. Så jag  pausade filmen och låg och lyssnade på deras diskussion.. I typ en halvtimme. haha
  Sen fick jag spola tillbaka filmen för jag tappade bort mig.
 
Men som sagt. Den va verkligen super bra!
En film jag verkligen rekomenderar!



Nej nu ska jag göra mig iordning.


Heeej då!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0