Hello, do you want some cleaning?

HAHAHA Så kul det vapå jobbet idag!!

Först knackar Therese på en lägenhet och skulle fråga om dom ville ha städ idag..
Det ville dom med lite senare. Sen när dörren stängts sa hon: 
- Asså! Den stod rak upp!!
Alla började skratta as mkt! haha hon va helt förstörd! =P
Sen när vi ska ta och städa sista rummet öppnar en asiat dörren.
Och jag frågade på engelska om de ville ha städ

- "Hello, do you want som cleaning today?"
- "Yes Sex"


Hahaha!! Han menade säkert Thanks, men sa det inte riktigt så  som det uttalades. Och eftersom han stod där var  man tvungen att hålla sig för skratt! :P lite svårt när man hör de andra bakom mig fnissa jätte mycket. haha det va en rolig dag idag =)

En mindre rolig sak är att det har blivit en spricka i mitt glas på klockan jag fick av Micki i julklapp =(
Men jag ska gå in till en urmakare på måndag som Åsa och Amanda känner. Hoppas han kan fixa den.
Micki sa att det bara va att köpa en ny, men jag vill inte ha en ny.. Jag vill ha den jag fick av honom! =)


Hotellet va fullt idag och det kommer det vara i morgon oxå.. *suck*


Nej nu ska jag gå ner och väcka sarah och fråga om hon vill äta snart..

Pommes och snitzel med bearnaise sås =)

*Yuuuuum.. Mmmm Mmmm*
Haha ellerhur Sarah =)





Heeej då


Kommentarer
Postat av: Twiggy

Asså.. O.o HAHA Furbie style ftw ;)

2007-07-14 @ 22:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0