Don´t stop the music


Rihanna - Don´t stop the music


Igår fyllde Anna 20! Grattis! Och tack för en rolig kväll med god mat och gemenskapen! Och sist men inte minst! Den underbart goda tårtan din mamma gjort!!!
Efter vi varit hos Anna blev det Club Monday iallafall.. Men det va inget att hurra för tycker jag. Visst det va fint och stort och så.. Mycket folk. Men jag va verkligen inte på humör.. Tror inte det blir att jag går dit fler ggr.
Skulle sova hemma hos mamma och pappa så jag cyklade hem vid halv två tror jag det va. Jag och Orra hade följe.  Kom hem och la mig jämte mamma och pratade en massa.. Känns så skönt att man har någon man kan prata med som förstår hur jobbigt allt är ibland. Mest hela tiden just nu..
 Tack för att du finns vid min sida Mamma!

Vaknade vid halv nio och körde hem och la mig.
Sov alldeles förlänge idag. Men jag hade verkligen ingen ork för att gå upp. Låg bara i sägen och tittade ut genom fönstret typ. Sen satte jag på en film. Rosa The movie. Har ni inte sett den så se den! Den va verkligen jätte bra. Jag trodde inte att den skulle vara något speciellt men den va faktiskt bättre än vad jag trodde. Efter filmen tittade jag lite på Jerry Springer, dom är verkligen sjuka i det programmet. Slåss med stolar osv! Haha! Och det enda programmet handlar om är ju typ att  "Jag har varit otrogen med din bästa kompis, din mamma, din bror" osv.
Jag förstår inte hurr folk kan hålla på så?! Om man verkligen älskar den personen man är tillsammans med gör man inte så!
Om jag får säga vad jag själv tycker då.


Denna dagen är den värsta dagen på länge!


Jag kommer nog inte skriva blogg på ett tag nu. Har ingen ork till något just nu och vill bara vara själv.
Någon gång måste man ägna tid åt sig själv =P
Försöka mig på att laga lite mat och kanske se en bra film?
Åh får se vad jag gör. Hemma själv ska jag iallafall vara.


Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0