Botten

Jag är verkligen glad att du finns Sarah!!
Du fick mig att känna mig bättre idag när självförtroendet sjönk längst ner till botten..
Vad hade jag gjort utan dig?
Älskar dig syster!!♥

Det blev att Sarah följde med mig till Eurostorp ändå :P Där köpte vi lite mat tills i morgon och sen gick vi runt och kollade lite på HM. Sen gick vi til Coop och köpte Ballerina muffins?! haha dom va inte så goda =P men det tycker Sarah så då blir det ju bara fler till henne  =P
Sen när vi kom hem gjorde Sarah mat till oss =)
Och det va mumsigt



* Yaaaaam.. Mmmm Mmmm... Yam* HAHAHAHAHA










Sarah, när du läser detta så har jag en fråga till dig :P

Ska vi se på film? =D





HEj då!


Kommentarer
Postat av: Twiggy

Men asså.. Muffinsen ÄR goda(: Det va lixom inge snack om saken xD * Vill du ha efterrätt nu? Jag har bakat den själv* (A) HAHA.. Ajja.. Klart jag finns för dej, inte utan dej syster <3 Jag ville se film, men det blev ingen, tar det en annan dag? ;D

2007-07-14 @ 23:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0