Söndag


Denna helgen har varit den segaste någonsin!
Okej fredagen va hur kul som helst, förfest hemma hos Johanna ( en underbar vän ) Sen utgång. Tack för en rolig kväll Johanna. Du gjorde min kväll =) ♥
Lördagen. Vaknade jag upp helt deppig typ. Orkade/ville inte göra någonting. Bara ligga i sängen tyna bort!
På kvällen var jag taxi åt Sarah anna och dex för dom skulle ut, pallade inte hänga med så jag körde hem när jag lämnat dom. Sitter vaken och väntar på att Sarah och dom skulle ringa så att jag kunde hämta dom.. Men det va ingen som ringde och jag började bli orolig, kände på mig att något skulle hända. Hade känt så hela dagen. Och sen helt plötsligt ringer det på dörren och där står Sarah enomfrusen och ledsen. Då har det hänt en sak och ingen gjorde något åt det! Och hon hade inga pengar på mobilen så hon kunde inte ringa och Dex o Anna tappade bort Sarah?!

Men jag e glad att hon kom oskadd, hon gick ju hem till oss från stan och vi bor vid videomix  på åttingstigen, så ni som känner till  Halmstad vet att det e en bit att gå själv..
Nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra.. Lyssnar på Green Day och Simpel Plan, en skica som Caroline har gjort.. Den e ganska bra faktiskt..

Va ute och gick på berget med mamma innan oxå.. Lägger upp lite bilder.

Ha det bra!

jag o mamma


mamma o zacko

jag

mamms o zacko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0