Lördag..

Jag orkar inte skriva så mkt just nu. Men jag vill tacka Dexter för en rolig födelsedagsfest :D Den lyckades du med. Och hälsa din mor att maten va jätte god :D
Hoppas att du blev glad för albumet du fick. :) ( som vi satt med i två timmar) haha

Kvällen slutade med att jag åkte hem halv två. Och när jag kom hem satt jag och disskuterade kärlek med pappa?! haha
Och fick en liten fläskläpp av Zacko när jag skulle lägga mig :P

- - - - - - - - - - -

Ska åka och hämta nyckeln till lägenheten nu vid nio :D

- - - - - - - - - - -

Micki kan du inte komma hem nu?! Jag saknar dig så himla mycket!

Och Jag Älskar Dig ♥







Puss cissi

Kommentarer
Postat av: Dexter

Jag blev kanon glad för albumet...tittar i det varje kväll innan jag ska sova=)

2007-02-27 @ 22:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0