Äntligen fredag!

Denna veckan har verkligen gått jätte segt! Men äntligen är det fredag och helg med massa skoj =)
Idag va jag och Anna i stan. Först gjorde vi en sak jag inte kan skriva om här för blir det ingen present i morgon :P hehe Sen gick vi och åt Kina mat på Blue Thai :D Och vi har verkligen lärt oss en sak idag! Sitt aldrig vid det bordet närmast dörren! Fy fasen va kallt det var när alla gick och kom! hah yeye
Efter det gick vi till Ulles och pratade lite med Sara, sen gick vi till H&M och sen till Gina.. Där jag hittade en jätte fiiiiin tunika. Ljus lime grön med snörning under börsten typ.. Den e najs :D

Sen gjorde vi en annan sak som jag inte heller kan skriva något om :P höhö

Och efter det gick vi till Ulles igen men denna gången fikade vi lite :)

efter vår 4 timmars dag på stan åkte vi till Eurostorp där vi gick runt och kollade lite...

Jag hämtade Anna så att vi va i stan vid 13.00 och lämnade Anna hemma runt 18.20

Så jag har knappt varit hemma..

I morgon är det 20 års fest för Dexter! Hoppas du blir glad för presenten du ska få :)




På söndag får jag nyckeln till lägenheten *yippi*





Åh jag vill att Micki ska komma hem nu! Saknar han så mkt! Vet inte vart jag ska ta vägen!!



Lyssnade på Linda Bengtzing innan med mamma i bilen! Hon är så bra :D
Här är en låt text, en av mina favorit låtar på den skivan ^^


Han är min!

Men eftersom det inte gick att lägga in texten på bloggen utan att den blev jätte lång diagonalt så lägger jag ut sidan istället...


http://artists.letssingit.com/han-ar-min-lyrics-han-ar-min-h41blk9




Ikväll ska jag se på Leon igen :D Den e sååå bra!


Funderar på att färga mitt hår brunt igen, men en mörk brun.. Eller ska jag ha kvar mitt svarta?!

Kommentera vad ni tycker! =)




Ha det bra och trevlig helg :D



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0