Alla Hjärtans Dag..

Började segt.. Det var bara jag och Nico på jobbet för Sofie va sjuk.. Igen..

Efter jobbet följde jag med Nico hem där vi fikade med go saft och frukost knäckebröd med smör och ost =) Mycket gott..
 
Ska snart gå ner där nere och baka två rulltårtor till Anna som hon ska ge till sin praktik plats :P haha Men sen e ju mina rulltårtor de goaste som finns oxå ^^

♥Alla Hjärtans Dag!♥

Har inte fått något speciellt idag. Kommer nog inte att få det heller. :P Om nu inte mamma lr pappa köper någon fin blomma som dom brukar göra. Själv ska jag göra ett litet kort till dom. Det är mkt roligare att göra något själv än att gå o köpa något.. Gör man det själv kommer det ju från hjärtat =)
Önskar bara att min älskling va hemma nu.. ♥
Saknar dig så otroligt mycket..



Vad gjorde jag igår då... Hmm ingenting. Igår var verkligen en skit dag! Jag orkar inte mer.. Hela förra veckan.. och nu denna oxå?!  Hur ska jag stå ut med detta? *suck*



Nej nu ska jag spela lite sims. Har en egen familj och dom ska fylla år nu. :P Ska ordna ett födelsedags kalas till dom nu :P haha Såå mys!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0