Nytt jobb!


Åhhh jag är så himla glad just nu!
Skickade in min ansökan i förgår och dom ringde igår och ville träffa mig! =D
Så idag va jag på intervju, och på söndag ska jag prov jobba!!!
OH MY GOD va glad jag är nu!
Jag har alltid tyckt att det va kul, men aldrig riktigt fått chansen att prova på det i verkliga livet! Men nu får jag göra det! Jag är så glad!
Tack tack tack Johanna min älskling för hjälpen med mitt cv! Du är bäst! ♥

Är hemma hos mamma nu och ska äta köttbullar med potatismos. Sen ska jag hem för Carro ska komma och hälsa på =D

Okej det är bara onsdag men jag kan säga reda nu att denna dagen är den bästa dagen på denna veckan!
Sen får vi se hur det går på söndag.. hehe


Ha det så bra allihopa!



Saknar dig så mycket älskling! Vill att du ska komma hem nu ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0