Nattbesök!


Va ute igår med tjejerna. Det va rätt kul faktiskt =)
Drack ett jätte gott vin som jag fick av mamma som hette Dreams.

Dex sov över hos mig i natt. Annars skulle hon ha gått hem tidigare för hon skulle jobba idag, och det ville jag inte så jag erbjöd henne en sovplats hemma på mitt golv =) När vi kom hem åt vi goda mackor och drack o'boy. Sen kollade vi liiite på tv, sen somnade vi.
Dex väckte mig vid halv sju tror jag klockan va.. Hon skulle låna min cykel till hennes jobb. Jag va helt slut! Jag orkade inte resa mig ur sängen =P
Starkt jobbat av dig Dex som orkade gå upp så tidigt och sen gå och jobba =P

I veckan är det jobb, jobb, jobb och åter jobb som gäller. Och efter jobbet är det sola, sola, sola och sola som gäller =) Så kommer min vecka att se ut.

Jag längtar tills ikväll! För då kommer min mys att ringa! Saknar han såååå mycket!! ='(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0