Mmmm Köttbullsmacka!



Mammas köttbullar!  Åhhh såååååå gott!
Sitter och äter en macka nu med mammas köttbullar på =) Och med mycket smör! Jag ska sno hem några sen ^^

I morgon ska jag, mamma och Caroline till helsingborg. Roadtrip med tjejerna! Yey! =)
Sen ska jag jobba på det nya jobbet i helgen! Jag är så glad just nu!
Fast det va jag inte innan.. Va så irriterad! Men jag skriver inte varför här.. Sådeså!
Jag bryr mig inte! Inte mitt problem!  

Igår va jag  med min underbara vän Carro. =)
Bättre kompis finns det inte!
Är så glad att vi är kompisar! Föralltid vi två! Bästa vänner! ♥

Johanna oxå! Du är den underbaraste! Best friends forever! ♥
Tack för hjälpen med mitt cv! Utan dig hade jag inte fått det erbjudandet! Tack!


Nu ska jag gå ner och ta mig en macka till. Och nu ska jag dricka oboy oxå! =D



Heeej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0