Happy Birthday!



Grattis på 18 års dagen Amanda =)
På fredag blir det förfest =) Sen blir det utgång första gången med Amanda och de andra tjejerna! Najs!! =)

Va på litet kalas idag hos Amanda och Åsa och fikade med en mycket god tårta =) Yummie! I love tårta! haha


Fasen!
Jag skulle åkt och handlat nu innan nio.. Men fastnade vid datorn ( som vanligt )
Nu har jag inget att ha på mina mackor i morgon! Tusan hakar!!
jaja.. får äta lite flingor på jobbet i morgon då..


Ska snart åka hem.. Tittat lite på tv..
Köpte första filmen av X - Men igår. Jag ÄLSKAR dom filmerna. Ska köpa de andra två senare.
Tror jag ska se på Linas kvällsdagbok sen när jag kommer hem.

Well, ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0