En mysig fredag med min gumms!



Efter läkarbesöket igår, åkte jag hem till  mamma och pappa och va där ett tag.
Sen ringde min älskade gumms och frågade om jag ville följa med till Varberg och äta mat hos hennes mamma och pappa på campingen som dom är på. Självklart ville jag det! När vi kom dit hade inte Eva och Lennart kommit än så vi gick och spelade lite biljard! Haha så roligt det var! Som vi skrattade =) Första gången jag spelade det oxå. Självklart förlorade jag båda ggr vi spelade. Andra gången råkade jag skjuta ner den svarta bollen :P haha 
Det va så himla mysig. Eva och Lennart är så snälla och roliga =) Och maten va så underbart god! Tack =)
Efter vi ätit och suttit och pratat lite så var vi tvungna att åka hem, för vi skulle på förfest hos Amanda som fyllt 18. Vi skulle vara där lite efter åtta.. Men vi kom hem från Varberg vid åtta. Då skulle jag först hem och byta om o sen sticka till Johanna. När jag skulle cykla dit började det ösregna! Så jag tog på mina regn kläder. Hahah ni skulle sett som jag såg ut. Regn kläder och klackskor :P hahah

Hemma hos Amanda va det mysigt :) Satt och pratade en massa resor med Johanna o Åsa.
Sen vid halv tolv lr nåt bar det av till stan.
Jag hade hur kul som helst på B&B!
Träffade Sandra oxå. Har bara varit inne och läst hennes blogg innan. Men det va kul =) Hon va jätte trevlig. =)

När kvällen va slut följde jag Amanda hem och sen cyklade jag hem.
Så ringde mamma och pratade med mig hela vägen tills jag kom hem.
Tack Mammsen!


Och Tack Johanna för en underbar dag/ kväll! Love you! .

You and me forever!



Idag blir det lungt för min del. Ska in och hyra en film sen.
Ha en trevlig helg alla läsare! =)

Puss o kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0