Underbar kollektion!

Igår kom Emma hem till mig och visade sin kollektion. Mycket fint mycket fint... Och porrigt ;) hehe.
Anna, Dexter, Johanna, Ida och Lina va oxå där.
Vid tio åkte Emma hem och vi fortsatte att förfesta lite. Men jag tog det rätt lungt eftersom jag skulle jobba idag.. Precis innan vi skulle åka in till stan ringde älsklingen! Pratade nog i 45 minuter.. =)  Är så glad att du ringde! Du får mig verkligen på bra humör och jag blir så glad varje gång jag hör din röst! ♥

Idag är det inflyttningsfest hemma hos Anna.
Återkommer mer om det i morgon.

Nej nu ska jag duscha och få lite mat i magen..
Sen bär det av till Odalvägen.


Ha det gött!


Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0