Mina underbara vänner!

Lördag.
Dagen började med att jag jobbade med Nico. Efter det åkte jag hem till mamma o pappa.. Satt där ett tag sen skulle jag åka hem och laga lite mat för tjejerna skulle komma hem till mig vid sju halv åtta. Men jag ville inte äta själv så Dexter och Anna fick bli mina matgäster :) Och till min förvåning lyckades jag att laga maten :D Det va verkligen jätte gott! =) Tummen upp för mig!
Sen lite senare var det Jag, Dexter, Anna, Johanna, Tessa, Sara och  Veronica. En riktigt mysig tjej kväll blev det igår. Tack så mycket tjejer för att ni förgyllde min kväll!
Nu ska jag lägga upp lite bilder sen ska jag gå och ta mig något att äta.. Inte ätit något ännu..





                    



Det är någon Idiot som håller på att busringa videosamtal från dolt nummer till min mobil hela tiden!
MOGET!


Eller inte..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0