Bangkok!!


Pratar med Amanda nu på msn. Hon är hos Ben och Dannie i Bangkok! Och hon skickar en massa fina bilder! Ni ska se stranden asså! Jag blir rese sjuk! Ska åka dit med henne sen nångång när hon kommit tillbaka till Sverige och jag har pengar ^^ Behöver ju typ bara betala resan och ha fickpengar. Boendet får man typ gratis jue :D


Fast det kommer ta några år innan jag sparat ihop tillräckligt med pengar ^^


När Micki kommer hem och är klar med allt ska vi åka till något varmt ställe  ♥
Bara han och jag.
Såå mys!


hihi




Åh vad jag längtar efter värmen nu! Är trött på Sveriges väder!
Någon gång i framtiden ska jag åka utomlands och jobba =)




Nu ska jag ta mig något att äta.




Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0