Min älskade ängel!

Från första gången vi sågs visste jag att du och jag skulle trivas ihop! Att jag skulle älska dig till jag dör! Att just du skulle finnas vid min sida oavsett vad! Santo du är min ängel! Du var världens bästa hund! Du har verkligen bevisat att hunden är människans bästa vän! Du fanns alltid vid min sida! Och jag önskar att jag hade fått vara vid din sida lika mycket.. Jag älskar dig Santo! Och jag saknar dig så det gör ont i kroppen! Santo, även fast du inte är med oss längre, följer du alltid med mig i mitt hjärta! Där du har din alldeles speciella plats! En plats ingen annan kan få eller ersätta! Du är min bästa vän! Vila i frid
Min älskade ängel!


Kommentarer
Postat av: ylva

oh det kommer lite tårar när jag läser detta. Men han har det bra nu . Det var en go hund alltid glad å kelen. goa santo .

2012-09-04 @ 04:13:49
Postat av: Lisbeth o Töserna

Vad har hänt med Santo?

2012-09-04 @ 12:19:51
Postat av: Emelie

Fint skrivit! Det lilla jag träffade han så var han go ja! Mysig! <3

2012-09-04 @ 14:19:33
Postat av: Anonym

Vad har hänt?

2012-09-13 @ 13:43:33
Postat av: Lina

Är han borta? :o

2012-09-21 @ 21:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0